Jak nakupovat - vše o nákupu
Jak nakupovat
Nabídka zboží je platná pouze pro registrované podnikatele s IČ.
Jsme odborníky na zboží, které prodáváme. Vysoká specializace nám umožňuje poskytnout odbornou radu zákazníkovi při jakémkoliv problému s nákupem nebo s vybraným zbožím.
Vybírat zboží lze prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii, popř. podkategorii nebo výrobce), nebo hledáním (napsat název Vámi hledaného produktu, jeho popis atd.), které je umístěno vpravo nahoře. Podrobné hledáni využijete vždy, když už máte jasno o parametrech výrobku (např. hmotnost, velikost, barva atd.). Pokud si nejste jisti, můžete jednotlivé výrobky porovnat (stačí využít obrázku ruky = porovnat výrobky a po odkazu Porovnat srovnat mezi sebou více druhů výrobků).
Je možné také vybrat zboží s pomocí našich pracovníků, kteří Vám rádi prostřednictvím e-mailu poradí. Vybrané zboží je možné takto také ihned objednat.
Lhůtu na vyřízení objednávky máme stanovenu na 5 pracovních dnů.
Košík
Rozhodnete-li se zboží koupit, stačí stisknout obrázek košíku (vložit do košíku) ve výpisu zboží nebo v detailu zboží. Automaticky budete přesměrováni na stránku košíku (na stránku košíku se dostanete vždy stisknutím košík (vložit do košíku) v pravém horním rohu obrazovky. Zboží z košíku také můžete vysypat popř. můžete zadat vyšší počet nakupovaných položek. Pokud se rozhodnete zboží nakoupit, klikněte na Pokračovat.
Platba a doprava
Vyberte si prosím způsob platby a dopravy (viz. doprava a platba) a stiskněte na Pokračovat.
Údaje o zákazníkovi
Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky:
- Název firmy, jméno objednávajícího, dodací a fakturační adresu (IČ je povinné)
- Kontaktní telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám v případě nutnosti zavoláme a dohodneme detaily objednávky a dodání zboží)
- E-mail (na který Vám budou zasílány všechny informace).
Pro uskutečnění objednávky je nutná registrace zákazníka (viz. zákaznické výhody a zákaznický systém). Proto se před uskutučněním objednávky zaregistrujte a vytvořte si tak zákaznický účet.
Dokončení
Pokud vše proběhlo správně, objeví se nápis Děkujeme za Váš nákup, a tedy za důvěru nám vyslovenou. Váš nákup byl v pořádku uložen a odeslán ke zpracování. Dále můžete pokračovat ve sledování stavu objednávky kliknutím na klientské centrum. Zde se přihlásíte pod údaji, které Vám byly zaslány na e-mail a získáte tak přehled o stavu objednávky.
Co se stane po objednání?
Po obdržení objednávky Vám zašleme informační e-mail o přijetí objednávky. Je-li zboží skladem do 5 pracovních dnů Vám bude zboží zasláno. Pokud na skladě zboží není, termín dodávky s Vámi dohodne náš operátor.
Daňový doklad (fakturu, paragon) posíláme v zásilce spolu se zbožím (záruční listy dodáváme spolu se zbožím). Pokud Vám však záruční list dodán nebyl, znamená to, že výrobce ke zboží záruční list neposkytl. V takovém případě se však nemusíte ničeho obávat, k uplatnění reklamace u nás Vám stačí pouze faktura.
Aktuality
Kontakt
TĚSNĚNÍ NÝVLT s.r.o.
Lánská 1194
549 41 Červený Kostelec CZ
IČ: 26011336
TĚSNĚNÍ NÝVLT s.r.o.
Jiráskova 37
549 41 Červený Kostelec CZ
TĚSNĚNÍ NÝVLT s.r.o.
Řehákova 1162
549 41 Červený Kostelec CZ