Jak nakupovat - vše o nákupu

Jak nakupovat

Jsme odborníky na zboží, které prodáváme. Vysoká specializace nám umožňuje poskytnout odbornou radu zákazníkovi při jakémkoliv problému s nákupem nebo s vybraným zbožím.

Vybírat zboží lze prohlížením katalogu (v levém menu vyberte kategorii, popř. podkategorii nebo výrobce), nebo hledáním (napsat název Vámi hledaného produktu, jeho popis atd.), které je umístěno vpravo nahoře. Podrobné hledáni využijete vždy, když už máte jasno o parametrech výrobku (např. hmotnost, velikost, barva atd.). Pokud si nejste jisti, můžete jednotlivé výrobky porovnat (stačí využít obrázku ruky = porovnat výrobky a po odkazu Porovnat srovnat mezi sebou více druhů výrobků).

Je možné také vybrat zboží s pomocí našich pracovníků, kteří Vám rádi prostřednictvím e-mailu poradí. Vybrané zboží je možné takto také ihned objednat.

Lhůtu na vyřízení objednávky máme stanovenu na 5 pracovních dnů.

Košík

Rozhodnete-li se zboží koupit, stačí stisknout obrázek košíku (vložit do koší­ku) ve výpisu zboží nebo v detailu zboží. Automaticky budete přesměrováni na stránku košíku (na stránku košíku se dostanete vždy stisknutím košík (vložit do koší­ku) v pravém horním rohu obrazovky. Zboží z košíku také můžete vysypat popř. můžete zadat vyšší počet nakupovaných položek. Pokud se rozhodnete zboží nakoupit, klikněte na Pokračovat.

Platba a doprava

Vyberte si prosím způsob platby a dopravy (viz. doprava a platba) a stiskněte na Pokračovat.

Údaje o zákazníkovi

Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky:

  • Vaše jméno a adresu (případně sídlo firmy, IČ a DIČ - pokud nakupujete jako podnikatel)
  • Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám v případě nutnosti zavoláme a dohodneme detaily objednávky a dodání zboží)
  • E-mail (na který Vám budou zasílány všechny informace). Pokud máte svůj účet stačí vyplnit heslo a přihlašovací jméno

Pro uskutečnění objednávky je nutná registrace zákazníka (viz. zákaznické výhody a zákaznický systém). Proto se před uskutučněním objednávky zaregistrujte a vytvořte si tak zákaznický účet.

Dokončení

Pokud vše proběhlo správně, objeví se nápis Děkujeme za Váš nákup, a tedy za důvěru nám vyslovenou. Váš nákup byl v pořádku uložen a odeslán ke zpracování. Dále můžete pokračovat ve sledování stavu objednávky kliknutím na klientské centrum. Zde se přihlásíte pod údaji, které Vám byly zaslány na e-mail a získáte tak přehled o stavu objednávky.

Co se stane po objednání?

Po obdržení objednávky Vám  zašleme informační e-mail o přijetí objednávky.  Je-li zboží skladem do 5 pracovních dnů Vám bude zboží zasláno. Pokud na skladě zboží není, termín dodávky s Vámi dohodne náš operátor.

Daňový doklad (fakturu, paragon) posíláme v zásilce spolu se zbožím (záruční listy dodáváme spolu se zbožím). Pokud Vám však záruční list dodán nebyl, znamená to, že výrobce ke zboží záruční list neposkytl. V takovém případě se však nemusíte ničeho obávat, k uplatnění reklamace u nás Vám stačí pouze faktura.